Bourtzi - mały raj na Skiathos/Bourtzi - a little Paradise on Skiathos


Moim ulubionym miejscem na Skiathos pozostanie chyba już na zawsze Bourtzi – malutka wysepka połączona z główną wyspą niewielkim mostkiem. 

My favorite place on Skiathos will be probably forever Bourtzi – a small island connected with the main island of Skiathos with a small bridge.



Wzgórze z widokiem na Stary Port i morze.
A hill with a view over the port.


Miejsce, gdzie są jakieś pozostałości po twierdzy i muzeum instrumentów muzycznych, ale przecież nie po to spędzaliśmy tam długie i leniwe przedpołudnia...

A place with some remains of an old fortress and a museum of musical instruments but it was not the reason why we spent there long lazy mornings...


Mieści się tam cudowna śródziemnomorska kawiarnia, oczywiście na świeżym powietrzu, dająca poczucie prawdziwie wakacyjnego relaksu.
There is an ideal Mediterranean cafe on the open air, giving you the feeling of a perfect summer relax.




Nie jedzenie czy picie stanowi o jej klimacie. Notabene powyższe lody oceniam co najwyżej jako przeciętne.
It’s not about food or drinks which makes it so special. As a matter of fact the above ice creams were very average.



Choć kawy mrożonej w Grecji nieodmiennie sobie bym nie odmówiła!
But I never skip drinking ice coffee in Greece whenever I only have the opportunity.


Po prostu jest coś odrealnionego w siedzeniu w tym miejscu pod pachnącą pinią, sączeniu kawy i oglądaniu wpływających do portu statków.
There is something unrealistic in sitting there under a pine tree and sipping coffee watching the boats coming into the port. 




 Nieodmiennie każdego dnia ten sam miły rytuał. Do tego dźwięki przedwojennego jazzu. I można zgubić się w epokach.
Invariably the same nice ritual every day. With some old jazz in the air. And you can be lost in the epochs.


Ech, rozmarzyłam się... 
Well, I felt a bit lost in daydreaming...

36 komentarzy:

  1. jak miło się patrzy na takie słoneczne zdjęcia kiedy za oknem szaro i ponuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się rozmarzyłem. Ładnie tam, przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się rozmarzylam... Ach kocham te greckie klimaty coraz bardziej. Cudne zdjęcia...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, beautiful photos of a magnificent place!

    I hope you have yourself a wonderful week Ola!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bym gdzieś wyjechała! Piękne miejsce :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty się rozmarzyłaś? A co ja mam powiedzieć, kiedy patrzę na takie zdjęcia, piękne widoki. Ach.... cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I wish I could transport myself there, at least for a couple of days!

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, przez Ciebie zatęskniłam za ciepłymi klimatami, za cudownymi wakacjami i za pięknymi małymi wysepkami. Cudnie tam... Szkoda, że czytam ten wpis o 24:00, bo chętnie napiałabym się tej kawusi:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o podróży do Włoch i Grecji.... Może kiedyś uda się to marzenie spełnić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i przyjemnie.Super taka wycieczka.

    ♥_(.•´♥...ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. DNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym się tam wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a my właśnie myślimy, czy by się przypadkiem tam w tym roku nie wybrać, więc będę przeglądać Twoje poprzednie posty i szukać inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam cudownie i pieknie i smacznie! zdjecia takie cieplutkie i słoneczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm. I'd love to be in a place like this one.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słońca aż pali ze zdjęć. Już dawno nie doświadczyłam prawdziwego upału. Ale te greckie pamiętam do dzisiaj, jako jedne z największych.

    OdpowiedzUsuń
  16. I could use a little Skiathos right about now...

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing place
    www.mrsnoone.it
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. I mnie się zamarzyły wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful place. I would want to go there, far away this winter time.
    Have a happy time.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się rozmarzyłam:) Przepięknie tam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tam cudownie, chcę tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ bym wypiła taką frappe...Wspaniałości pokazujesz, pozdrawiam Inka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce :) Jestem żeglarzem i szczególnie urzeka mnie widok portu i pięknych łodzi. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh so beautiful and a country I have still to visit.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale widoki... A taka byłam nieprzekonana do Grecji, powoli zmieniam zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. such a nice pictures dear!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne widoki, zazdroszczę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Inne klimaty niż w Polsce :) Rozmarzyłem się ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 daleka droga , Blogger