Sezon wodny/Water season

Ostatnie poprawki/Last improvements

Ostatnio pisałam o rozpoczęciu sezonu truskawkowego, dziś obwieszczam, że wreszcie można rozpocząć sezon wodniacki, bez ryzykowania odmrożenia & tym podobnych przypadłości;-) Choć sądząc po poniedziałkowej pogodzie, może moja radość była przedwczesna...


Last time I wrote about the strawberries season and today I would like to announce that finally we can open water season without risking frostbites and similar ailments;-) But when I see today’s rain, maybe my joy was too soon...






Widoki na Narwi iście impresjonistyczne/Impressionist views on the Narew river 


Kuchnia podała makaron ze szpinakiem/Pasta with spinach was served

6 komentarzy:

  1. Excellent place, nice activity and pretty natural beauty. Have a wonderful day my dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's great to get in the open air at this time of year....it looks lovely there.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moczyłam stopy w Bałtyku w ostatni weekend. Mało brakowało, a odpadłyby mi. Fajna kuchnia pod chmurką.

    OdpowiedzUsuń
  4. w Zalewie wg wskazań termometru woda plus 16, w zeszłą niedzielę miałam wrażenie, że cieplejsza niż powietrze

    OdpowiedzUsuń
  5. i haven't been camping in a awhile, i miss it. i'm sorry it rained when you were there.

    i love the gorgeous photos of nature as usual.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 daleka droga , Blogger